sobota, 24 kwietnia 2010

Corazon Flamenco w białostockiej Famie

Wczoraj wybrałem się z żoną na koncert flamenco, ale niestety nie było już biletów. Były natomiast jeszcze na dzisiejszy koncert. Ponieważ chciałem być na obu imprezach, moje plany zostały spełnione połowicznie.

Właśnie wróciłem z białostockiego klubu "Fama", gdzie byłem na "fieście" z udziałem zespołu Corazon Flamenco w składzie:

Gitara Flamenco – Andrzej Lewocki
Śpiew Flamenco i taniec – Magda Navarrete
Instrumenty perkusyjne, cajón – Maciej „Mustafa” Giżejewski
Taniec Flamenco – Anna Iberszer

Nie wiem, na jakiej zasadzie wszystko było zorganizowane, ale mnie całą zabawę wyraźnie popsuła część publiczności, która po prostu piła piwo i głośno rozmawiała, zaś co niektórzy (gwoli ścisłości niektóRE) wybuchali (ły) głośnym śmiechem, co zupełnie zagłuszało artystów.
Liczyłem na to, że zespół zagra i zaśpiewa utwór, który po raz pierwszy usłyszałem dwa lata temu na festiwalu gitarowym we Wrocławiu. Nie dam głowy, ale chyba pani Magda i dwaj panowie z Corazon Flamenco też wtedy grali, choć w większym składzie. Nie zawiodłem się. Pani Magda z pasją zaśpiewała, a panowie wtórowali jej przy refrenie. W wersji, którą znalazłem na YouTube też widać nieco inny skład.




Wersja Corazon Flamenco nazwano tutaj Rumbą, ale jest to, jak się można zorientować "standard" flamenco "Arrinconamela". Poniżej ten sam utwór w filmie "Vengo" Tony'ego Gatlifa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz